Cookie instellingen

Om gebruik te maken van deze diensten hebben wij uw toestemming nodig. Door op "Alles accepteren" te klikken gaat u akkoord met het gebruik van al deze diensten. U kunt ook toestemming geven voor specifieke diensten door de cookies in een categorie te accepteren en op te slaan.

Meer informatie arrow-right
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeurscookies

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.

Statistische cookies

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Marketing cookies

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

We gebruiken eigen cookies & cookies van derden om uw ervaring te verbeteren, verkeer te analyseren en voor beveiligings- en marketingdoeleinden. Selecteer “Alles accepteren” om gebruik toe te staan. Lees ons cookiebeleid.
Feedback Company tekstuele widget
star star star star star
star star star star star
87 / 100 van de 649 beoordelingen

Geef een zoekterm in

Retourneren & Garantie

Kan ik een product retourneren?
keyboard-arrow-down

Jazeker kunt u producten aan SpiroTotaal retourneren.

Let op: het product dient ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking retour gestuurd te worden.

Tevens gelden er retourvoorwaarden. Deze lees je in ons Retour- en Terugbetalingsbeleid. Hierin staat ook vermeld welke producten (zoals maatwerk) zijn uitgesloten van retourneren.

Voor een correcte verwerking vragen wij je om het retourproces te starten via je account. Daar kies je vervolgens in het menu, Retourzendingen.

Vervolgens kies je een geleverde bestelling uit, en klik je op "Retourneren".

Op de pagina die volgt kun je aangeven welk(e) product(en) je wilt retourneren en waarom. Volg vervolgens de instructies.

Neem een kijkje in het onderstaande voorbeeld om te zien hoe het retourneren scherm eruit ziet.



Bekijk de afbeelding om te zien waar je de knop "Retourneren" kunt vinden.

Hoe maak ik aanspraak op de garantie?
keyboard-arrow-down
Je kunt aanspraak maken op garantie door contact op te nemen met de klantenservice, je aankoopbewijs (ordernummer) en beschrijving van het probleem door te geven. Zij informeren je over de verdere stappen.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
keyboard-arrow-down

Onze retourvoorwaarden vind je onder retour- en terugbetalingsbeleid. Hij is van toepassing op particulieren klanten en er staat tevens een versie voor onze zakelijke klanten. U vind er o.a. in terug welke producten (zoals maatwerk) zijn uitgesloten van retourneren.

Vragen of advies nodig?

Het kan altijd zo zijn dat u vragen heeft over een bepaald product. Onze medewerkers staan altijd klaar om u te voorzien van advies of om vragen te beantwoorden. Voor grote en terugkerende orders adviseren wij u om vooraf contact op te nemen met onze verkoopmedewerkers.

phone

Bellen

Onze telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00u t/m 17:00u.

Bellen
mail

Mailen

Middels e-mail kunt u ons 24 uur per dag bereiken via [email protected].

Mailen
at-sign

Sociale media

Volg ons op Facebook voor de nieuwste updates en exclusieve aanbiedingen.

Volg onze social media

Stel je vraag